میکده ی عشق

دلنوشته های من

میکده ی عشق

دلنوشته های من

شراب شک


نمیدانم دل دریا و ماهی را ربودم یا...

همیشه شعرهایم را برای تو سرودم یا...


شبی مستی به سر زد نوش کردم از شراب شک

نمیدانم که بعد از آن غبار از دل زدودم یا...


و حالا مانده ام در غربت این لحظه ها، اما

چو غم آمد نمیدانم که من در را گشودم

نگاهم خیره شد تا   صبحگاهان بر دل دریا

نمیدانم, نمیدانم  که  هستی در وجودم یا...

نظرات 11 + ارسال نظر
sami سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 15:26

شعرهای زیبائی دارید

ممنون

mehdi hoshyari دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 20:18

شعرای قبلت رو بیشتر دوس داشتم .به نظرم زیاد موزون نبود

آواط بالهای غزل پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 16:15 http://mercede2013.persianblog.ir/

درود عزیزم
زیبا سرودی موفق باشی

سلام,متشکرم.

نادم سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 22:27 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

وحشت ازعشق که نه!
ترس من فاصله هاست!
وحشت ازغصه که نه!
ترس من خاتمه هاست!
ترس بیهوده ندارم صحبت ازخاطره هاست صحبت ازکشتن ناخواسته ی عاطفه هاست!گله ازدست کسی نیست مقصردل دیوانه ماست...

الهه فیاضی سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 20:54 http://www.elsher.blogfa.com

یا...
درود
ممنون از دعوت شما
خواندمتان ولذت بردم

من هم به روزم
باغزل..

محمد نوزادی جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 02:42 http://nozadi.blogfa.com

سلام
اشعار زیبای شما رو خوندم
ممنون از دعوتتون

بیژن چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 16:16

اول در مورد شعر فالگیر دیگه فرصت نشد که ببینمت و بگم یه کار متفاوت نسبت به هر چی که تابه حال خوندم بود قوی ، نو ، پر از تصاویر سورئال که البته پیشنهاد برای قوی تر و زیباتر شدنش دارم .
متاسفانه چهل روزه که نت ندارم گوشیم هم تعمیره . اتفاقی کامنت تو با گوشی بچه ها دیدم اومدم از کافی نت فقط جوابتو بدم و سایت تو ببینم .
این دو شعر اولت شراب شرک و وعده باران را که نظرما درموردش بهتر می دانی. دعا کن ما هم وصل شیم به نت و بروز شیم . اینم دوبیت بارانی از غزل آخرم داغ داغ :
+++++++++++++
خورشیدکم از مغرب ناباوری برگرد
با شال باران ، زیر ابر روسری برگرد
+++++++++++++
هی با تو هستم کوله پشتیِِ ی پر از باران
ای همزبان کوچه های مادری برگرد
بروز شدی پیام بده
در ضمن به صفحه ی لینکهای من پیوستی

امیرحسین دیبایی دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 16:41

فاطمه جمعه شاد سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 10:25 http://atefaq.blogfa.com

سلام
نمیدانم دل دریا و ماهی را ربودم یا...
شروع زیبایی بود
به روزم با شعر کوتاه به من هم بیا

مهدی آخرتی یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 09:37

ممنونم خانم نوری

محسن طاهری شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 11:14

سلام خانم
مرسی که تشریف آوردین...
اون بیت زمینه‌سازی بود برای این‌که بگم علت دیر راه‌انداختن مردم شلوغ بودن داروخونه بوده که یکی بلند نشه بگه خب زود راه می‌نداختن تا اون خانومه عصبانی نشه.
تاسیس وبلاگ‌تون هم مبارک:)
حیف که بلاگ‌اسکایه‌‌ و اگه به‌روز کنین باخبر نمی‌شم... اگه خواستین خودتون خبر بدین
شاد باشین الهی:) ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد