میکده ی عشق

دلنوشته های من

میکده ی عشق

دلنوشته های من

چشمه ی احساس

ازچشمه ی احساس من بایک نفس جوشیده ای

برتن لباس عاشقی از جنس دل پوشیده ای


بنشین برایم قصه ی شبهای بیدارت بگو

بنشین بگو از کی برای بودنم کوشیده ای


بنشین برایت چای اوردم کمی از ان بنوش

طعمش شرابی دیگرست بهتر کجانوشیده ای


اینجا گناهی نیست,درآغوش خود میگیرمت 

دریادلی باچشمه ی احساس من جوشیده ای

   

                                                                                          









نظرات 7 + ارسال نظر
سید مجید باقری چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 05:04 http://mestaar.blogfa.com

سلام.مسطار به روز است با شبگیر.

mehdi hoshyari دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 20:07

سلام خانم نوری.از نظر من که با شعر زیاد آشنایی ندارم .خیلی قشنگه .پایدار و پسروز باشی

سهیلا یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 19:18

با خودم قول دادم موقع نظر دادن از زیبا بود و... فاکتور بگیرم ولی با این یکی شعرت قولمو میشکونم و میگم:
زیبا بود و دلنشین افرین

سهیلا جونم ببخشم که باعث شدم قولت بشکنی ولی امیدوارم تکرار شه.مرسی عزیزم.

کوثر پاک سرشت جمعه 7 آذر 1393 ساعت 16:48 http://kosarnevesht.blogfa.com

سلام عزیزم و ممنون از لطفت. شعرت رو خوندم. فقط تو بیت سوم واژه ی "دیگرست" از وزن خارجه. برای پیشرفت توی غزل اشعار حسین منزوی، نادرپور و شهریار رو زیاد بخون که این طوری کم کم وزن شعر هم دستت بیاد گلم.

سلام متشکرم خانم پاک سرشت .حتمن سعی میکنم تصحیحش کنم.

مهدی آخرتی چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 00:17 http://residehayenachide.blogfa.com

بنشین برایت چای اوردم کمی از ان بنوش

طعمش شرابی دیگرست بهتر کجانوشیده ای


مصرع دوم این بیت ایراد وزنی دارد، در وزن های دوری تحدالارکان جایز نیستیم نیم مصرع را به عنوان آخر مصرع به حساب بیاوریم.
پس شما در این وزن که مستفعلن مستفعلن مستفعلن مستفعلن است نمی توانید در نمی مصرع به جای هجای بلند هجای کشیده بیاورید

با این تفاسیر «ت» در کلمه ی دیگر است اضافه بر وزن آمده

ببخشید دلم نیامد مشکل رو نگم
شعر خوبی بود ولی

متشکرم آقای آخرتی از اینکه برام وقت گذاشتید.حتمن سعی میکنم تصحیحش کنم.

سجاد سوری دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 02:58 http://blogfa

بنشین برایت چای آورده ام
سلام شاعر عزیز با یک شعر به روزم دعوتید به خوانش

سلام ممنون بخاطر نظری که گذاشته بودین-
شعر شما زیباست.
و از جمله کارای قشنگیه که از شما شنیدم...
و چنتا نکته ؛
یک نفس جوشیدن ترکیب نو و قاعده افزاییه!
شب های بیداری! به جای بیدارت،به نظر من کارو زیباتر می کنه!
دیگرست! کمی از وزن فراتر می ره!
ردالعجز را خوب بکار بردین!
دریا دل بودن با آغوش تناسب قشنگی رو ایجاد کردن!
روی هم رفته کار دلنشینیه!
موفق باشید!

سلام از اینکه نکات مثبت شعر را گفتید متشکرم در مورد وزن سعی میکنم تصحیحش کنم.باز ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد